Sunday, September 12, 2010

New life :D


New life :)
新生活 :)

我要开始读书了 !
I'll forqet my pass !

Give me a happier life !
我要开心 .
我要幸福 .

给我 , 我要过的生活 !
你 , 也要开心 .
知道么 ?

My last time sayinq , I love you !

明天又要去补习了 >.<
又要看到一些不想看到的人 =.='''
看到他 , 一定瞪他 !
I hate you , fat boy ! :P

No comments:

Post a Comment